Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

Πρώτη επίσκεψη στο νοσοκομείο Χανίων, του νέου διοικητή


Την πρώτη του γνωριμία ,με τα στελέχη του Νοσοκομείου Χανίων, πραγματοποίησε σήμερα το μεσημέρι ο νέος διοικητής του Ιδρύματος Κωνσταντίνος Δανδουλάκης. Ο νέος διοικητής φάνηκε πρόθυμος να συνεργαστεί, για την τακτοποίηση των εκκρεμοτήτων, που συσσωρεύτηκαν στο διάστημα των τελευταίων μηνών, κατά το οποίο το Νοσοκομείο παρέμενε ακέφαλο. Σε δηλώσεις του ο κ.Δανδουλάκης τόνισε 0τι'' με αίσθημα ευθύνης αποδέχτηκα την πρόταση από τον κ. υπουργό και τον εκτιμώ και τον ευχαριστώ για την τιμή, που έκανε στο πρόσωπο μου και την εμπιστοσύνη που μου έδειξε, αναθέτοντάς μου τη θέση αυτή» Και πρόσθεσε ''Είμαι σίγουρος ότι με την καλή συνεργασία όλου του προσωπικού του νοσοκομείου, με την εμπειρία μου, αλλά και την αισιοδοξία, ότι όλα θα πάνε καλά».

1 σχόλιο: