Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

Διαμαρτυρία Ξενοδόχων Ν.Χανίων για το ΟΤΕ.

Χωρίς επικοινωνία (τηλέφωνα, φαξ, e-mail) έμειναν για πέντε ημέρες τα περισσότερα ξενοδοχεία, αλλά και οι τουριστικές επιχειρήσεις από Σταλό μέχρι και Πλατανιά, εξαιτίας μεγάλης έκτασης βλάβης σε επτά καλώδια του ΟΤΕ. Η Ομοσπονδία Κύ ριων Τουριστικών Καταλυμάτων Νομού Χανίων και ο Σύλλογος Ξενοδόχων Ν. Χανίων, με κοινό τους έγγραφο, καταγγέλλουν το γεγονός στον πρόεδρο του ΟΤΕ κ. Βουρλούμη και τον γενικό διευθυντή Περιφερειακών Υπηρεσιών του Οργανισμού κ. Καραγιώργο. Παράλληλα, ζητούν μεγαλύτερη υπευθυνότητα από τα στελέχη του Οργανισμού, σημειώνοντας ότι είναι αδιανόητο να μένουν χωρίς επικοινωνία, για πέντε ημέρες, τα περισσότερα ξενοδοχεία και οι επιχειρήσεις της τουριστικότερης περιοχής του Νομού Χανίων. Αναλυτικότερα, οι ξενοδόχοι επισημαίνουν ότι «την Τρίτη 5 Μαΐου εκδηλώθηκε βλάβη μεγάλης έκτασης (επτά καλώδια μεγάλης χωρητικότητας κομμένα), στις κατ' εξοχήν τουριστικές περιοχές των Χανίων: Σταλό, Κάτω Στάλο, Αγ. Μαρίνα, Πλατανιά. Προσπαθήσαμε με προφορικές επεμβάσεις και παρακλήσεις να πείσουμε τους αρμόδιους της υπηρεσίας σας ότι σε μία βλάβη τόσης μεγάλης έκτασης, με τα περισσότερα ξενοδοχεία της περιοχής χωρίς επικοινωνία, πρέπει να δοθεί άμεση προτεραιότητα, αλλά δυστυχώς η απάντηση ήταν στερεότυπη: “Εχουμε πολλές καλωδιακές βλάβες”. Τελικά η άρση των βλαβών έγινε στης 9 Μαΐου. Έτσι για πέντε μέρες τα περισσότερα ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, κέντρα διασκέδασης, ταβέρνες κ.λπ. της περιοχής που δέχεται το 75% περίπου του τουρισμού του Νομού έμειναν χωρίς τηλεφωνική επικοινωνία, χωρίς φαξ, χωρίς ίντερνετ, χωρίς ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, χωρίς δυνατότητα εξόφλησης λογαριασμών πελατών μέσω πιστωτικών καρτών, και βέβαια τα συστήματα ασφαλείας των ξενοδοχείων έμειναν εκτός λειτουργίας» ''Χανιώτικα νέα''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου