Οταν στα μέσα Μαρτίου δρομολογήθηκε το «Superfast VII» στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο και η Αttica μπήκε σφήνα ανάμεσα σε Μινωικές και ΑΝΕΚ, κάποιοι μιλούσαν με ενθουσιασμό για τη «γιορτή του ανταγωνισμού» που θα άλλαζε φέτος το τοπίο στην ακτοπλοΐα, προκαλώντας ανακατατάξεις σε όλο το δίκτυο των θαλάσσιων συγκοινωνιών της χώρας μας.
Σχεδόν δύο μήνες μετά, ήρθε να «ταράξει τα νερά» της ακτοπλοΐας το -αναμενόμενο για πολλούς- «super deal» μεταξύ της ΑΝΕΚ με τις Μινωικές Γραμμές για την αγορά του 33,35% των μετοχών της Hellenic Seaways αντί του ποσού των 125 εκατομμυρίων ευρώ.''......''
Σε προορισμό… Σαββατοκύριακου έχει μετατραπεί πλέον η γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο μετά τη δρομολόγηση του «Superfast VII» της Attica στην έδρα των πάλαι ποτέ εταιριών λαϊκής βάσης της Κρήτης, Μινωικές και ΑΝΕΚ. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, οι τιμές των ναύλων παρουσιάζουν μείωση περίπου 20% σε σχέση με τις τιμές που ίσχυαν πέρυσι. Ο χρόνος του ταξιδιού από τον Πειραιά μειώθηκε αισθητά από 9 ώρες που χρειάζονταν στις 6 ώρες και 15 λεπτά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ενώ υπάρχει και ένα επιπλέον μεσημεριανό δρομολόγιο, στο οποίο οι επιβάτες δεν χρειάζεται να πληρώσουν καμπίνα. Στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο δραστηριοποιούνται οι Μινωικές με τα πλοία «Φαιστός Παλάς» και «Κνωσός Παλάς» και η ΑΝΕΚ με τα «Κρήτη Ι» και «Κρήτη ΙΙ». Στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά κυριαρχεί η ΑΝΕΚ. Στις δύο γραμμές της Κρήτης διακινούνται ετησίως 2.500.000 επιβάτες, 200.000 φορτηγά και 390.000 αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης. Οι τιμές για μια τετραμελή οικογένεια με δύο ανήλικα παιδιά και Ι.Χ. κυμαίνονται κατά μέσο όρο από 466 ευρώ για Ηράκλειο, ενώ απαιτούνται 583 ευρώ για την ίδια οικογένεια αν θέλει να ταξιδέψει για τα Χανιά.
''Ελεύθερος τύπος''
Κυριακή 31 Μαΐου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου