Από τον παραγωγό στο... τραπέζι του καταναλωτή! Ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Πλατάνου από τα Χανιά της Κρήτης, παρακάμπτει μεσάζοντες και σούπερ μάρκετ και κάνει delivery σε σπίτια και καταστήματα στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο “Φαλασάρνι” παραγωγής των αγροτών της περιοχής του.
Καθημερινά με δύο αυτοκίνητα σε πρωτεύουσα και συμπρωτεύουσα μοιράζεται κατόπιν παραγγελιών από συνοικία σε συνοικία το επώνυμο - τυποποιημένο λάδι του συνεταιρισμού με την ανταπόκριση των καταναλωτών να είναι κάτι παραπάνω από μεγάλη.
Όπως μας εξηγεί ο γενικός διευθυντής του συνεταιρισμού κ. Αντώνης Τσωτσώνης, “το delivery ελαιολάδου ήταν μια ιδέα του αντιπροσώπου μας στη Θεσσαλονίκη, του Νίκου Κορωνάκη, που έχει κατάστημα με Κρητικά προϊόντα. Αποφασίσαμε να την υλοποιήσουμε πριν από 7 μήνες, στη Θεσσαλονίκη αρχικά, με πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα αφού έχουμε διακινήσει περίπου 16 τόνους και πριν από δύο μήνες ξεκινήσαμε να την υλοποιούμε και στην Αθήνα”.
Ο καταναλωτής με ένα τηλέφωνο στο 8001115234 χωρίς χρέωση, δίνει την παραγγελία του και μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα το ελαιόλαδο πηγαίνει στο σπίτι του χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Το προϊόν είναι τυποποιημένο, με όνομα ποιότητας, και με το πρώτο βραβείο για το καλύτερο ελληνικό λάδι, και το 4ο παγκοσμίως στον διεθνή διαγωνισμό «Μario Solinas» το 2004.
"Το λάδι μας είναι έξτρα παρθένο αποκλειστικά, δεν κάνουμε καμία πρόσμιξη με άλλα ελαιόλαδα και προέρχεται αυστηρά από τους παραγωγούς της περιοχής μας απ' όπου και το αγοράζουμε", αναφέρει ο κ. Τσωτσώνης. Ανάλογα με τις παραγγελίες βγαίνει καθημερινά ένα πρόγραμμα για το πως θα γίνει η διανομή και ο πελάτης είναι ενημερωμένος για την ημέρα και την ώρα που θα παραλάβει το λάδι του. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που παρουσιάζεται είναι, όπως είναι φυσικό, "η κίνηση και το κυκλοφοριακό. Ειδικά στην Αθήνα το πρόβλημα είναι ότι οι αποστάσεις είναι τεράστιες. Αλλά αυτή ήταν και μια από τις αιτίες που ξεκινήσαμε το delivery. Oι αποστάσεις στις μεγαλουπόλεις είναι απαγορευτικές πολλές φορές για τον καταναλωτή ώστε να πάρει το προϊόν που επιθυμεί. Με το delivery θέλουμε να εκμηδενίσουμε τις αποστάσεις. Εξάλλου και η συσκευασία πώλησης είναι 5 λίτρα που δεν είναι εύκολο να το κουβαλήσει ο καταναλωτής", τονίζει ο γεν. διευθυντής του συνεταιρισμού, συμπληρώνοντας πως "τα σχόλια είναι πολύ θετικά από τον κόσμο και έχουμε πολλές επαναλήψεις παραγγελιών, κάτι που σημαίνει ότι ο καταναλωτής το αποδέχεται. Έχουμε πελάτες απλούς πολίτες, αλλά και καλά εστιατόρια της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας".
Διαβάστε: ''Χανιώτικα νέα''
Τετάρτη 6 Μαΐου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου