Σάββατο 13 Ιουνίου 2009

Χορηγία 100.000 ευρώ στον ΟΦΗ απο τον Μητρόπουλο

Μέχρι σήμερα ήμουνα 3 μήνες το χρόνο στο Ηράκλειο. Από τώρα και στο εξής θα είναι 3 ημέρες την εβδομάδα. Δεν είναι δυνατόν το Ηράκλειο με τέτοια μεγάλη επιχειρηματική δραστηριότητα να μην μπορεί να βοηθήσει τον ΟΦΗ. δήλωσε ο πρώην πρόεδρο της ΕΠΑΕ κ. Βίκτωρα Μητρόπουλος
Ο κ. Μητρόπουλος κλήθηκε να εκφράσει στην εκπομπή της Αγγέλας Δουλγεράκη στον Alpha Radio Iraklio την άποψη του για τον ΟΦΗ και την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί σήμερα. »Δεν γνωρίζω τα εσωτερικά της ομάδας, αν και είμαι στο Ηράκλειο. Θέλω να πω όμως ότι ο ΟΦΗ δεν αξίζει να είναι στη θέση που βρίσκεται. Το πρωτάθλημα της Β εθνικής είναι δύσκολο.
Ο ΟΦΗ θα πρέπει να
έχει ενωμένες τις δυνάμεις του. Μπορεί να επιστρέψει στη μεγάλη κατηγορία που είναι η φυσική του θέση. Ομως μαθαίνω ο Νίκος Μαχλάς θέλει να ηγηθεί μιας νέας προσπάθειας. Προσωπικά είναι γνωστό ότι έχω αναπτύξει επαγγελματικές δραστηριότητες στο Ηράκλειο.
Μέχρι σήμερα ήμουνα 3 μήνες το χρόνο στο Ηράκλειο. Λόγω των επαγγελματικών υποχρεώσεων που έχω από τώρα και στο εξής θα είμαι 3 ημέρες την εβδομάδα. Εγώ θα προσφέρω χορηγία 100.000 ευρώ στον ΟΦΗ. Το Ηράκλειο, η Κρήτη έχει τόσο μεγάλη επιχειρηματική δραστηριότητα που νομίζω ότι μπορούν να βοηθήσουν με την μορφή χορηγίας και όχι μόνο. Θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι εφόσον ο ΟΦΗ είναι ενωμένος, μπορεί να μεγαλουργήσει» δήλωσε ο κ. Βίκτωρας Μητρόπουλος.

''Αthletic Radio''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου