Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

"Εκρηξη" στις πωλήσεις μέσω Διαδικτύου

Όλο και περισσότεροι αγοράζουν προϊόντα μέσω διαδικτύου, δείχνοντας "έκρηξη" του ηλεκτρονικού εμπορίου και στην Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας "Focus Bari", που παρουσιάστηκαν σε ημερίδα.

Οι καταναλωτές που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές τη διετία 2006-2008 τετραπλασιάστηκαν σε αριθμό, φτάνοντας τους 620.000, από τους 185.000 καταγράφοντας άνοδο 235%.
Κατά μέσο όρο, οι Έλληνες καταναλωτές πραγματοποίησαν έξι ηλεκτρονικές αγορές το τελευταίο εξάμηνο, με τη συνολική αξία να φτάνει τα 550 ευρώ.
Αναφορικά με το είδος των προϊόντων που επιλέγονται στις online αγορές από του Έλληνες χρήστες, κυριαρχούν τα αεροπορικά και ακτοπλοϊκά εισιτήρια σε ποσοστό 37%. ακολουθούν τα προϊόντα εξοπλισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών (hardware) σε ποσοστό 25% και τα βιβλία με 19%. Τα ρούχα και τα αξεσουάρ συγκεντρώνουν 15% και εισιτήρια εκδηλώσεων, κρατήσεις ξενοδοχείων, ηλεκτρονικές συσκευές (gadgets) και λογισμικό υπολογιστών από 13%.

''news247.gr''


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου