
Αυτο επισημαίνει μεταξύ άλλων σε επιστολή που έστειλε στον Υπουργό Υγείας και Κοινωνικής ΑλληλεγγύηςΔημήτρη Αβραμόπουλο με την ευκαιρία της παρουσίας του σήμερα στο Ηράκλειο ,η Νομάρχης Ηρακλείου Βαγγελιώ Σχοιναράκη.
Συγκεκριμένα το κείμενο της επιστολής της κ. Σχοιναράκη έχει ως εξής:
''Με την ευκαιρία της παρουσίας σας στο Ηράκλειο θα ήθελα να σας ενημερώσω για το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα δύο νοσοκομειακά ιδρύματα του νομού μας, λόγω της έλλειψης σε αναλώσιμα υλικά, που έχει ως αποτέλεσμα πολλά τμήματα να υπολειτουργούν και να μην εξυπηρετούν τους ασθενείς, οι οποίοι ταλαιπωρούνται αφάνταστα, ενώ έχουν άμεση ανάγκη από περίθαλψη. Μάλιστα πολλές φορές υποδεικνύεται στους ασθενείς να αγοράσουν οι ίδιοι, με δικά τους έξοδα, τα υλικά πρώτης ανάγκης, από το εμπόριο.
Ενώ λοιπόν το πρόβλημα είναι υπαρκτό εδώ και αρκετό καιρό, δυστυχώς η αρμόδια επιτροπή που ευθύνεται για την προμήθεια των αναλωσίμων υλικών σε κεντρικό επίπεδο, δεν έχει προβεί σε καμία προμήθεια με αποτέλεσμα η ταλαιπωρία των ασθενών να συνεχίζεται.''


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου