Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

Bachelor Party...

By''trelokouneli'' Χθες έγινε το πάρτυ... Το γλέντησε για τα καλά ο Άδωνις.... (Απόψε είναι ο γάμος)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου