Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

Την ισλανδική KR θα αντιμετωπίσει η Λάρισα

Πραγματοποιήθηκε στη Νιόν η κλήρωση των δύο πρώτων προκριματικών γύρων του Γιουρόπα Λιγκ με τη Λάρισα να αγωνίζεται στο δεύτερο με την ισλανδική KR. Το θετικό για τους "Βυσσινί" είναι ότι το πρώτο παιχνίδι (16/7) εκτός απροόπτου θα γίνει εκτός έδρας και ο επαναληπτικός στο Αλκαζάρ (23/7).
Η ομάδα από το Ρέκιαβικ βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος, έχοντας επτά βαθμούς λιγότερους από την πρωτοπόρο Χαφναρφιόρντουρ.

Το ισλανδικό πρωτάθλημα βρίσκεται σε εξέλ
ιξη (8η αγωνιστική), αυτό σημαίνει ότι η KR Ρέκιαβικ θα είναι σε αγωνιστικούς ρυθμούς σε αντίθεση από τη Λάρισα, η οποία θα πραγματοποιεί ακόμα προετοιμασία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου