Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Πληρώνει η ΕΡΤ δημοσιογράφους εκλεγμένους στη Βουλή;

Σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ της εφημερίδας Real News η Άρια Αγάτσα και ο Παντελής Ασπραδάκης, εκλεγμένοι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ στην Περιφέρεια Αττικής και στη Βοιωτία αντίστοιχα, συνεχίζουν να βρίσκονται στην κατάσταση μισθοδοσίας της δημόσιας τηλεόρασης.

Το ρεπορτάζ της εφημερίδας αναφέρει ότι μετά τις εκλογές ο Παντελής Ασπραδάκης μετατέθηκε από τη θέση της λειτουργίας του κρατικού ραδιοφώνου που κατείχε στην υπηρεσία Επιθεώρησης
Κτιρίων, θέση που δεν απαιτεί φυσική παρουσία αλλά αμείβεται αδρά με 3.000 ευρώ.

Η κυρία Αγάτσα από την άλλη μετατέθηκε και αυτή στην ΕΡΑ, όπου συνεχίζεται να πληρώνεται βάσει των συλλογικών συμβάσεων.
Οι περιπτώσεις των δύο αυτών βουλευτών έχει απασχολήσει και τις νομικές υπηρεσίες της κρατικής τηλεόρασης, που κλήθηκαν να γνωμοδοτήσουν για το αν οι δύο βουλευτές απασχολούνται νόμιμα στην ΕΡΤ. Η γνωμοδότηση των υπηρεσιών αναφέρει ότι και οι δύο καλύπτονται τυπικά από το νόμο περί ασυμβίβαστου που επιτρέπει στους βουλευτές να μην καταθέτουν την επαγγελματική τους ταυτότητα και να διατηρούν το δικαίωμα εξάσκησης του επαγγέλματός τους.

O κ. Ασπραδάκης μετά την δημοσίευση του ρεπορτάζ της Real News έδωσε την εξής απάντηση: "Κατόπιν σημερινού δημοσιεύματος της Real News που αφορά το άτομό μου θα ήθελα να ενημερώσω ότι έχω υποβάλλει αίτηση παγώματος μισθού όσο διαρκεί η βουλευτική μου ιδιότητα στο Δ.Σ. της ΕΡΤ Α.Ε. και την έχω κοινοποιήσει στο αρμόδιο Υπουργείο Πολιτισμού κατά ημερομηνία πριν την κυκλοφορία της εν λόγω εφημερίδας για λόγους... δεοντολογίας.
Ενημερώνω επίσης ότι η υποβολή της παραίτησής μου από Διευθυντή Λειτουργίας της ΕΡΤ έγινε αμέσως μετά την ορκωμοσία μου στο Ελληνικό Κοινοβούλιο."



star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου