Μεγάλος αριθμός καταναλωτών στην Ιαπωνία εξακολουθεί να πιστεύει στον μύθο του "χρονόμετρου της Sony".
Ο μύθος λέει ότι οι συσκευές της εταιρείας, όπως το Playstation, είναι προγραμματισμένες να χαλάνε λίγο αφού λήξει η εγγύηση. Σύμφωνα με την Telegraph, η ιστορία αυτή μετράει δύο δεκαετίες, αλλά οι φήμες ξαναφούντωσαν όταν το 2006 ανακλήθηκαν 4,1 εκατομμύρια λαπτοπ της Dell, καθώς είχαν ελαττωματικές μπαταρίες της... Sony.
Από τη δεκαετία του 80' οι παθιασμένοι με την τεχνολογία Ιάπωνες είχαν δημιουργήσει μια ιστορία γεμάτη ειρωνεία για την εταιρεία και το "χρονόμετρο", η οποία μετατράπηκε σε αστικό μύθο και αναπαράχθηκε από χιλιάδες οργισμένους καταναλωτές. Η υπόθεση δε με τις χαλασμένες μπαταρίες, αποτέλεσε μεγάλο πλήγμα για την εικόνα της Sony στη χώρα.
Τα στελέχη της εταιρείας γνωρίζουν τις φήμες και μάλιστα ο ίδιος ο αντιπρόεδρός της είχε αναφερθεί σε αυτές το 2007. Η Sony κάνει προσπάθειες για να αποδείξει ότι πρόκειται για ψέματα και υπερβολές, αλλά χωρίς μεγάλη επιτυχία. Η φράση με το χρονόμετρο, είναι τόσο διαδεδομένη, ώστε οι γιαπωνέζοι να αποφεύγουν πολλές φορές τις συσκευές της εταιρείας. Πάντως το Playstation 3 παρά τον "μύθο" είχε τρελές πωλήσεις στη χώρα, όχι όμως και τα λαπτοπ VAIO.
Πολλοί καταναλωτές θεωρούν ότι τα προϊόντα της Sony, κρατάνε τόσο, όσο χρειάζεται για να βγει στην παραγωγή η νέα γενιά συσκευών.
Η τελευταία φήμη που κυκλοφόρησε κάνει λόγο για χρονόμετρα ζωής που τηλεκατευθύνονται από την ίδια την εταιρεία! Φυσικά η θεωρία του "χρονόμετρου της Sony" ποτέ δεν αποδείχθηκε και δεν υπάρχει κανένα στοιχείο ότι είναι κάτι παραπάνω από έναν σύγχρονο ιαπωνικό αστικό μύθο.
Μια πρόσφατη ανακάλυψη όμως, έδειξε ότι ίσως η Sony δεν είναι τελείως αθώα. Παρτίδα συγκεκριμένων τηλεοπτικών συσκευών άντεχαν 1200 ώρες πριν σταματήσουν να λειτουργούν.
Αυτό σήμαινε ότι αν κάποιος έβλεπε 3 ώρες την ημέρα, η συσκευή θα χάλαγε ακριβώς με τη λήξη της εγγύησης.
Η Sony υποσχέθηκε να διορθώσει το πρόβλημα, αλλά με βάση τα παραπάνω γίνεται αντιληπτό ότι η αξιοπιστία της δέχθηκε ένα ακόμα χτύπημα. Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες ώστε να μην περάσει ο μύθος και στην Ευρώπη, όπου οι πωλήσεις της κυμαίνονται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα.
''news247.gr''
Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου