Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

showbiz: ΟΛΓΑ ΦΑΡΜΑΚΗ - "Δεν θα ξανακάνω γυμνή φωτογράφηση"

Παίρνοντας μια συνέντευξη από έναν φίλο σου μπορεί πολλές φορές να χάσεις την είδηση, επειδή θα διστάσεις να βάλεις το μαχαίρι στο κόκαλο. Ομως η περίπτωση της Ολγας Φαρμάκη είναι μια εξαίρεση. Τέσσερα χρόνια τη γνωρίζω και η ευαισθησία, η εργατικότητα και το χαμόγελό της είναι συστατικά του χαρακτήρα της που δεν λείπουν ποτέ. Το πιο σέξι κορίτσι της showbiz ....

μιλάει στην «Espresso της Κυριακής» και αποκαλύπτει τα μυστικά του έρωτά της με τον Αλέξανδρο Αγγλούπα, αλλά και τον λόγο που δίστασε να κάνει το ευρωπαϊκό τηλεοπτικό βήμα στην Ιταλία. Θέλει
να κάνει οικογένεια και ξέρει πολύ καλά πώς να ανεβάζει τις μετοχές της σε μια περίοδο που η κρίση έχει κάνει μεγάλη ζημιά και στον χώρο του μόντελινγκ.

Η Ολγα γεννήθηκε στο Αγρίνιο και σήμερα συμπληρώνει τα είκοσι πέντε χρόνια της. Η κυρία Μαρία και ο κύριος Παντελής με καμάρι παρακολουθούν την πορεία της τα τέσσερα χρόνια που βρίσκεται στην Αθήνα. Εχει τρία αδέρφια. Τη Γωγώ, που ακολουθεί το επάγγελμα της ηθοποιού, τον Κώστα και τον Μανούσο, που είναι οι φύλακες-άγγελοί της. Λέων στο ζώδιο, πέρασε όμορφα παιδικά χρόνια και στο σχολείο ήταν μέτρια μαθήτρια. Τα αγόρια μέχρι και το τέλος του Γυμνασίου δεν την ενοχλούσαν, αλλά στο Λύκειο άρχισε να ρίχνει «χυλόπιτες» και να είναι πολύ προσεκτική μαζί τους. Σπούδασε στην Αρτα Γεωπονία χωρίς να πάρει το πτυχίο της και το ταξίδι της στην Αθήνα ένα απόγευμα χειμωνιάτικο του 2006 απλώς της άνοιξε τις πόρτες διάπλατα για μια λαμπρή καριέρα. Συμμετοχή στα καλλιστεία Playmate, ένα από τα κορίτσια του Ανδρέα Μικρούτσικου στο «Μεγάλο παζάρι» και συμπαρουσιάστρια του Θέμου Αναστασιάδη για τρεις σεζόν είναι γραμμένα στο βιογραφικό της μέχρι σήμερα.

- Θεωρείς ότι είσαι το πιο σέξι κορίτσι της showbiz;
Δεν νιώθω έτσι και έρχομαι σε αμηχανία όταν πολλά άτομα από τον [Η Ολγα με την αδερφή της Γωγώ.] ν χώρο μου δίνουν αυτό το χρίσμα. Ασφαλώς χαίρομαι και θα ήταν ανόητο να πω το αντίθετο. Κάνω ωραίες δουλειές και προσπαθώ να νιώθω εγώ καλά με το αποτέλεσμα που βγαίνει. Εχω βγάλει αρκετά χρήματα από τις φωτογραφήσεις και δεν μπορώ να αποποιηθώ το σέξι μοντέλο και τη διάθεση που πρέπει να έχω στη δουλειά μου. Σέβομαι τον εαυτό μου και γι’ αυτό έχω αποφασίσει να μην ξανακάνω ποτέ γυμνή φωτογράφηση.

- Ο παράγοντας τύχη τι ρόλο παίζει στη ζωή σου;
Οσο ταλέντο και αν έχεις, αν δεν έχεις και την τύχη να σε συνοδεύει, δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα. Εχω κάνει πολλά περισσότερα πράγματα από ό,τι περίμενα όταν κατέβαινα από το Αγρίνιο για να δουλέψω σε κλαμπ ως χορεύτρια. Δούλεψα σκληρά όμως, και ακόμη το κάνω, για να πετύχω στον χώρο αυτό. Φέτος απέχω και από την τηλεόραση και ασχολούμαι με το ραδιόφωνο κάνοντας εκπομπή στον Ρυθμό, που είναι κάτι καινούργιο για μένα. Το δοκίμασα για να δω εάν μπορώ να το καταφέρω και δόξα τω Θεώ όλα πάνε υπέροχα. Θέλω να ευχαριστήσω τον Μάκη Πουνέντη γι’ αυτό!

- Η σχέση σου με την υποκριτική και το τραγούδι; Εχεις δεχτεί κάποια πρόταση;
Ναι, έχω δεχτεί προτάσεις και για κινηματογράφο και από μεγάλα μαγαζιά για να τραγουδήσω. Δεν τις σνομπάρω, αλλά δεν μπορούσα να απαντήσω θετικά γιατί πολύ απλά δεν ένιωθα έτοιμη και σίγουρη. Μόνο αν πίστευα ότι θα μου ταίριαζε, θα έμπαινα σε μια διαδικασία να το σκεφτώ. Αυτό που θα ήθελα κάποια στιγμή είναι να παίξω με την αδερφή μου, τη Γωγώ, κάπου, μια και τώρα ξεκινάει και θα παίξει σε ένα σίριαλ του MEGA. Θα ήταν όμορφο αν γινόταν κάτι τέτοιο. Δουλειά μου είναι το μόντελινγκ και οι φωτογραφήσεις, αλλά κάθε πρόταση τη δέχομαι και την εξετάζω.

- Πριν από δύο μήνες υπήρξε πρόταση από ιταλικό κανάλι να παρουσιάσεις ένα αθλητικό σόου...
Αυ [Μαθήτρια στο νηπιαγωγείο.] τό το είχα επιβεβαιώσει στην εφημερίδα σας από τη στιγμή που το έμαθες εσύ προσωπικά, που σε ξέρω τόσα χρόνια. Δεν μου αρέσει να βγάζω προς τα έξω πράγματα της δουλειάς μου και να νομίζουν κάποιοι ότι θέλω να διαφημιστώ. Απλώς υπήρχε μια πρόταση τιμητική και ακόμη είναι ανοιχτή μια κουβέντα που θα ξαναγίνει. Επρεπε απλώς να μάθω ιταλικά και δεν μπορούσα να πάω στο εξωτερικό χωρίς να γνωρίζω να μιλάω. Το μέλλον θα δείξει. Πάντως ήταν κάτι που μου άρεσε και μου αρέσει.

- Οι γονείς σου αποδέχονται εύκολα τις γυμνές και τις αισθησιακές φωτογραφήσεις που έχεις κάνει;
Πονηρή ερώτηση... (χαμογελάει...). Μου έχουν εμπιστοσύνη και θέλω να κάνω τους γονείς μου υπερήφανους. Είναι δύσκολη η δουλειά μου και χρειάζονται θυσίες. Αμείβομαι καλά, αλλά ξέρω να βάζω όρια σε κάτι που θα με προσβάλει. Ναι, έχω κάνει σέξι φωτογραφήσεις. Η μαμά μου είναι πιο αυστηρή από τον μπαμπά μου, όσο και αν αυτό φαίνεται παράξενο. Τον μπαμπά ξέρω να τον κουμαντάρω πιο εύκολα και καταφέρνω να τον πείσω για τον τρόπο και την ουσία μιας δουλειάς. Εχω την εμπιστοσύνη των δικών μου και είμαι πολύ υπερήφανη για την οικογένειά μου.

- Είπες νωρίτερα ότι κάνεις ένα μικρό διάλειμμα από την τηλεόραση. Τι ακριβώς εννοούσες;
Η συνεργασία μου με τον Θέμο Αναστασιάδη απλώς μου έδωσε την ευκαιρία να δω τι είναι η τηλεόραση για μένα. Γνώρισα κόσμο και έπειτα από περίπου τρία χρόνια σταμάτησα ύστερα από κοινή απόφαση, επειδή η εκπομπή θα άλλαζε ύφος. Δεν έτυχε κάτι άλλο και έτσι κάνω ένα διάλειμμα μέχρι το καλοκαίρι. Το μετά δεν το γνωρίζω και δεν ξέρω ποιο θα ήθελα να είναι το επόμενο βήμα μου.


«Θέλω φροντίδα και τους αγαπημένους μου»

- Μεγαλύτερος φόβος στην καθημερινότητά σου;
Φοβάμαι μήπως μια μέρα ξυπνήσω και δεν έ [Με την αγαπημένη της γιαγιά Ολγα.] χω δίπλα μου τα αγαπημένα μου πρόσωπα. Θέλω φροντίδα και να νιώθω ότι οι γονείς μου, οι φίλοι μου, ο σύντροφός μου θα είναι μαζί μου στα δύσκολα και τα εύκολα. Μόνον αυτό φοβάμαι και δεν θέλω ποτέ να το βιώσω στη ζωή μου.

- Οι φιλοδοξίες ενός 25χρονου κοριτσιού που το γνωρίζουν όλοι και σχεδόν κάθε εβδομάδα είναι σε εξώφυλλο ενός περιοδικού που πουλάει πολλές χιλιάδες φύλλα ποιες μπορεί να είναι;
Μπήκα συνειδητοποιημένη μέσα στον χώρο όταν ξεκίνησα. Οφείλω να αποδέχομαι τις χαρές και τις λύπες. Την επιτυχία και την αποτυχία, αν κάποια στιγμή έρθει. Δεν έχω κάνει «συμφωνία» με τις καλές δουλειές και με τα συμβόλαια. Αν θέλει ο Θεός και μου δίνει όρεξη και μεράκι να δουλεύω, επιθυμώ να είμαι έτσι όπως σήμερα και έπειτα από κάποια χρόνια. Είμαι χαμηλών τόνων και καθόλου άπληστη και αχάριστη!


«Είμαστε μαζί και περνάμε υπέροχα»

- Οσον αφορά την προσωπική σου ζωή και όλα όσα ακούστηκαν ότι χώρισες από τον Αλέξανδρο Αγγλούπα, με τον οποίο είστε μαζί σχεδόν τρία χρόνια...
Δεν έχω μιλήσει ούτε μία φορά ανοιχτά για τον Αλέξανδρο και τη σχέση μας τρία χρόνια τώρα. Νιώθω όμως την ανάγκη να σου πω ότι ακούστηκαν πολλά, πως χώρισα, πως έφυγα από το σπίτι του και διάφορα. Είμαστε μαζί και περνάμε υπέροχα. Ολα τα ζευγάρια σε μια μακροχρόνια σχέση περνάνε και κρίσεις. Εσύ έχεις ζήσει εμάς τους δύο πολύ. Ο Αλέξανδρος μου παρέχει σιγουριά, έχει χιούμορ και είναι κύριος και κάπα κεφαλαίο. Δεν φοβόμαστε να κυκλοφορούμε μαζί για να μη μας δουν οι φωτογράφοι, αλλά δεν επιθυμώ να βγαίνω και να λέω αν χώρισα, αν τσακώθηκα και αν είναι ο άνδρας της ζωής μου και εγώ η γυναίκα της ζωής του!


ΧΑΡΗΣ ΛΕΜΠΙΔΑΚΗΣ ''Espressonews''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου