Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

Επιφυλακτικοί οι Έλληνες για αγορές από το διαδίκτυο

Οι Έλληνες χρήστες του διαδικτύου αυξάνονται διαρκώς αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο και με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις προϊόντων.
Σύμφωνα με έρευνα της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας για τη χρήση τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας από τα νοικοκυριά, το κοινό παραμένει επιφυλακτικό σχετικά με την πραγματοποίηση αγορών μέσω Ίντερνετ.


Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της ΕΣΥΕ, οι αγορές για προσωπική χρήση το πρώτο τρίμηνο
του 2009 ανέρχεται μόλις στο 16,2% του συνόλου. Πάντως, μεταξύ πρώτου τριμήνου 2009 και 2008 παρατηρήθηκε αύξηση κατά 18,2% στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, το προφίλ όσων πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές - παραγγελίες είναι άτομα ηλικίας 25 έως 34 ετών, μισθωτοί και απόφοιτοι ανώτερης ή ανώτατης εκπαίδευσης.


Τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που αγοράστηκαν ή παραγγέλθηκαν απο το διαδίκτυο για προσωπική χρήση είναι κυρίως εισιτήρια για εκδηλώσεις, όπως συναυλίες, θεατρικές παραστάσεις, κινηματογράφοι κλπ (30,9%), εξαρτήματα και περιφερειακός εξοπλισμός ηλεκτρονικού υπολογιστή (28,3%) και ηλεκτρονικές συσκευές όπως βιντεοκάμερες, φωτογραφικές μηχανές, κινητά τηλέφωνα, τηλεοράσεις κλπ (27,3%).

Τα σημαντικότερα κίνητρα για την πραγματοποίηση αυτών των ηλεκτρονικών αγορών ήταν μεταξύ άλλων οι χαμηλότερες τιμές (66,3%), η ευκολία των αγορών όπως ο λιγότερος χρόνος (66,2%) και η δυνατότητα αγοράς προϊόντων που δεν είναι διαθέσιμα στην περιοχή του χρήστη (62,7%).

΄΄enet.gr''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου