Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Περισσότερες από χίλες κλήσεις στην ειδική γραμμή ενημέρωσης για τη ρύθμιση οφειλών

Με επιτυχία και αυξανόμενο ενδιαφέρον του κοινού λειτουργεί από τη Δευτέρα η ειδική γραμμή ενημέρωσης του κοινού από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή για το νόμο για τη «Ρύθμιση Οφειλών επιχειρήσεων, επαγγελματιών και αγροτών προς τα πιστωτικά ιδρύματα».
Στις τρεις πρώτες ημέρες λειτουργίας του, το τηλεφωνικό κέντρο δέχθηκε περισσότερες από χίλιες κλήσεις ενδιαφερόμενων.

Υπενθυμίζεται ότι ο αριθμός του τηλεφωνικού κέντρου είναι 8011197367 και οι κλήσεις γίνονται ατελώς.

Σημειώνεται, ότι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αναζητήσουν το πλήρες κε
ίμενο του νόμου στις ιστοσελίδες του Ελληνικού Κοινοβουλίου () και του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας (), ενώ σύντομα θα αρχίσει και η διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων στο κοινό. Το 35% των ερωτημάτων που τέθηκαν τις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας του κέντρου αφορούσαν υποθέσεις ληξιπρόθεσμων οφειλών, το 13% θέματα ενήμερων οφειλών, το 9% θέματα του Τειρεσία και 30% άλλα ερωτήματα.

Οι κύριες ερωτήσεις που τέθηκαν τις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας του κέντρου ήταν οι εξής:
- Από πότε ισχύει ο νόμος;
- Έχει δημοσιευθεί σε ΦΕΚ και πότε θα κοινοποιηθεί στις τράπεζες; - Εμπίπτουν στο νόμο οφειλές σε ΙΚΑ, εφορία και άλλα χρέη προς το Δημόσιο; - Πού μπορεί να βρεθεί το πλήρες κείμενο του νόμου;
- Στη ρύθμιση υπάγονται και δάνεια για τα οποία έχει γίνει ήδη διακανονισμός;
- Αν η συνολική ληξιπρόθεσμη οφειλή είναι πάνω από 1,5 εκατ.
ευρώ, μπορεί να ρυθμιστεί η οφειλή μέχρι αυτό το ποσό και το υπόλοιπο να παραμείνει ληξιπρόθεσμο; Υπάγονται αυτές οι περιπτώσεις στο νόμο;
- Για αλληλόχρεους λογαριασμούς από επιταγές τι ισχύει; Καλύπτεται η περίπτωση αυτή από το νόμο;

Τα στατιστικά στοιχεία για τις δύο πρώτες ημέρες λειτουργίας του κέντρου έχουν ως εξής:
25/1/2010 26/1/2010 Αριθμός Απαντημένων Κλήσεων 172 403 Μέση χρονική Διάρκεια κλήσεων 0:02:36 0:02:48

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου