Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

ΧΑΝΙΑ-Ντ. Μπακογιάννη: ''Ανάγκη συστράτευσης των πολιτικών δυνάμεων για αντιμετώπιση των προβλημάτων΄΄

Τήν ανάγκη συστράτευσης όλων των πολιτικών δυνάμεων, ώστε να αντιμετωπισθούν τα προβλήματα που σήμερα αντιμετωπίζει η χώρα, τόνισε σήμερα από τα Χανιά, η πρώην υπουργός εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη.
Η κα Μπακογιάννη, στο πλαίσιο της περιοδείας της στην Κρήτη, επισκέφθηκε το μεσημέρι το δημαρχείο Χανίων όπου συναντήθηκε με το δήμαρχο Κυριάκο Βιρβιδάκη και τα μέλη του δημοτικού συμβουλίου.
«Αυτό το οποίο εχω πει, σε όλες μου τις επισκέψεις εδώ στην Κρήτη, είναι οτι ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη και θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να σταθώ αντάξια της εμπιστοσύνης αυτής.

Η χώρα έχει να αντιμετωπίσει πάρα πολλά προβλήματα αυτή τη στιγμή, χρειάζεται όλες οι πολιτικές δυνάμεις να δώσουν την μάχη και εγώ βεβαίως θα την δώσω με όλες μου τις δυνάμεις», τόνισε η κα Μπακογιάννη.
«Τα προβλήματα της τοπικής αυτοδιοίκησης είναι σημαντικά και δεν έχουν χρώμα», υπογράμμισε η κα Μπακογιάννη ενώ το θέμα που κυριάρχησε ήταν αυτό της διοικητικής μεταρρύθμισης.
«Είναι ιδιαίτερα τιμητικό και ιδιαίτερα συγκινητικό, να βλέπεις φίλους από διαφορετικές παρατάξεις, αλλά φίλους, που μάχονται ο καθένας από το δικό του μετερίζι», είπε η κ Μπακογιάννη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου