Μπορεί να άργησαν να αποκτήσουν τον βηματισμό που τους αξίζει τα ελληνικά ειδησεογραφικά sites και portals, ωστόσο σήμερα πλέον έχουν καταφέρει να κερδίσουν ένα ολοένα αυξανόμενο κοινό που χωρίς να εγκαταλείπει την εφημερίδα συμπεριλαμβάνει στην καθημερινότητά του την ενημέρωση από το Internet.
Συγγενεύοντας στενά με εφημερίδες ισχυρών εκδοτικών οργανισμών, τα sites και portals που έκαναν την εμφάνισή τους τη δεκαετία του '90, πέρασαν διά πυρός και σιδήρου για να έχουν πλέον το ανάστημα να ζητούν συνδρομή για ασφαλή και έγκαιρη πληροφόρηση.
Η τάση αυτή δεν συνιστά ελληνική πατέντα:
Την κατάργηση της δωρεάν πρόσβασης στις ηλεκτρονικές εκδόσεις των εφημερίδων της ανακοίνωσε η News Corp, του Ρ. Μέρντοχ. Το ίδιο προωθούν και οι New York Times και η Wall Street Journal, ενώ την επανάσταση στο θέμα «πληρωμένο Internet» φέρνει η «Εκθεση Ζέλνικ» του Π. Ζέλνικ, που προτείνει στη γαλλική κυβέρνηση την επιβολή φόρου στους μεγάλους παρόχους διαδικτυακών υπηρεσιών (Google, MSN της Microsoft και Yahoo).
Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της Nielsen, η πλειοψηφία (72%) ζητεί βελτίωση της ποιότητας του free online περιεχομένου, πριν αυτό γίνει συνδρομητικό και εμφανίζεται πρόθυμο να πληρώσει.
Η αλήθεια είναι ότι οι τρεις μεγάλες πύλες που άνοιξαν τις πόρτες τους τη δεκαετία του '90 (e-go της Πήγασος, flash.gr του Σ. Κόκκαλη και in.gr του ΔΟΛ) πειραματίστηκαν αρκετά όλα αυτά τα χρόνια και υιοθέτησαν διαφορετικά μοντέλα (συμμαχίες μεταξύ ΔΟΛ Digital - Flash Multimedia- Πήγασος Interactive κ.λπ.) για να μπορούν σήμερα πλέον να διεκδικούν ένα υψηλότερο ποσοστό της διαδικτυακής διαφήμισης.
Σύμφωνα με την έρευνα WEB ID της Focus Bari, οι χρήστες αγγίζουν τους 3.182.000 (έναντι 2.680.000 το 2008) και βασικός λόγος χρήσης του Internet είναι η αναζήτηση πληροφοριών (78,7% έναντι 77,4% το 2008).
Tο 30,9% σερφάρει για ενημέρωση. Τα έσοδα από διαφημίσεις εξακολουθούν να αυξάνονται. Σύμφωνα με το Internet Adverti-sing Bureau (IAB), η διαφημιστική δαπάνη στο Διαδίκτυο αυξήθηκε κατά 26% το 2009.
ΗΜΕΡΗΣΙΑ
Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου