ites σε σχέση με τη θέση που αυτά καταλαμβάνουν στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης! Η έρευνα αξιολόγησε επίσης με τη χρήση μιας συσκευής παρακολούθησης και καταγραφής της κόρης του ματιου (eye tracking) τις πληροφορίες που εστιάζει το μάτι όταν κοιτάει την περίληψη των αποτελεσμάτων αναζήτησης οι οποίες επηρεάζουν και αυτές τον χρήστη για να κάνει κλικ!
Ετσι λοιπόν οι πληροφορίες που υποβοηθούν για το κλικ είναι!
* Περιγραφή 43%
* Τίτλος 30%
* URL 21%
news24gr.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου