Σημαντικές και ραγδαίες είναι οι εξελίξεις αναφορικά με το Θορέα «Διαχείρισης της φήμης των κρητικών αγροτικών προϊόντων» που ιδρύθηκε από το Σύνδεσμο Εξαγωγέων Κρήτης.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του κ. Αλκιβιάδη Καλαμπόκη έως το Πάσχα θα δούμε τα πρώτα πιστοποιημένα αγροτικά προϊόντα του νησιού να διατίθενται στην κατανάλωση με το σήμα «CRETACERT».
Η αρχή αναμένεται να γίνει από τα νωπά κηπευτικά και σε σύντομο χρόνο θα ακολουθήσουν το ελαιόλαδο, τα αρτοποιήματα, το μέλι - παστέλι και το κρασί. Στην τελευταία συνεδρίαση του Φορέα, όπως αναφέρει ο κ. Καλαμπόκης, αποφασίστηκε να «τρέξουν» οι διαδικασίες για τη διακίνηση και πώληση καταρχήν στην εσωτερική αγορά και αμέσως μετά στις αγορές του εξωτερικού, αγροτικών προϊόντων που παράγονται στην Κρήτη, με το σήμα «CRETACERT», που θα υποστηριχθεί μέσω διαφημιστικής καμπάνιας για την ενημέρωση καταρχήν των Ελλήνων καταναλωτών.
«Τις σχετικές διαδικασίες τις "τρέχουμε", γιατί θεωρούμε ότι το διάστημα αυτό είναι το καταλληλότερο παρά την οικονομική κρίση και με όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας με τις πάσης μορφής ελληνοποιήσεις αγροτικών προϊόντων, να βγούμε στην εσωτερική αγορά, καταρχήν με τα νωπά μας κηπευτικά που θα φέρουν το ειδικό σήμα της CRETACERT, κάτι που σημαίνει για τους καταναλωτές ότι θα γνωρίζουν πως αυτό που θα αγοράζουν θα είναι εγγυημένο και ασφαλές, θα έχει ταυτότητα» υπογραμμίζει ο κ. Καλαμπόκης.
Για την επίτευξη του σκοπού, ο Φορέας πραγματοποίησε σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Εξαγωγέων Κρήτης, ανοιχτό διάλογο με τους εξαγωγικούς, παραγωγικούς και λοιπούς εμπορικούς φορείς του νησιού, για την οριστικοποίηση των κριτηρίων που θα πρέπει να πληρούν οι χρήστες του σήματος.
Επίσης, ήρθε σε επαφή με εκπροσώπους της πολιτικής ηγεσίας, απ' όπου απέσπασε την υπόσχεση της συμπαράστασής τους σε αυτή του την προσπάθεια. Τα προϊόντα της Κρήτης, σημειώνει ο κ. Καλαμπόκης, πάσχουν από ταυτότητα και γεωγραφική αναγνώριση και αν επιτευχθεί αυτό τελικά θα βοηθήσει τα μέγιστα και στην αναγνώρισή τους, αλλά και σε μια καλύτερη τιμή.
«Το σήμα "Zagorin" που είναι ένα ιδιωτικό σήμα για τα μήλα, βλέπουμε τα τελευταία χρόνια πόσο μεγάλη απήχηση έχει δώσει στο συγκεκριμένο προϊόν.
Αυτό είμαστε λοιπόν έτοιμοι να κάνουμε μέσω του συγκεκριμένου φορέα, ο οποίος θα επιχειρήσει να διαχειριστεί τη φήμη των κρητικών αγροτικών προϊόντων, που τόσο πολύ πάσχουν όλες αυτές τις δεκαετίες. Το σήμα λοιπόν αυτό θα πιστοποιεί την κρητική τους ταυτότητα και θεωρούμε ότι επειδή έχουμε υψηλής ποιότητας προϊόντα το εγχείρημα θα έχει επιτυχή έκβαση και τώρα είναι η καταλληλότερη στιγμή.
Ο Αθηναίος για παράδειγμα καταναλωτής είτε στο σούπερ-μάρκετ είτε στη λαϊκή αγορά, όταν βλέπει το σήμα μας, θα είναι σίγουρος ότι αγοράζει κρητική ντομάτα ή τα λοιπά κηπευτικά μας».
Εφημεριδα Τολμη
Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου