Πέμπτη 9 Ιουλίου 2009

Συνέντευξη Μαχλά : "Το καρπούζι και τον μαχαίρι τώρα στον Βατσινά"

Έκτακτη συνέντευξη Τύπου παραχώρησε το μεσημέρι της Πέμπτης σε κεντρικό ξενοδοχείο του Ηρακλείου ο επίδοξος ηγέτης του ΟΦΗ Νίκος Μαχλάς, με σκοπό να ενημερώσει τον κόσμο για τις μέχρι τώρα κινήσεις του και τα εμπόδια που έχει συναντήσει στην προσπάθειά του να αναλάβει τις τύχες της πολύπαθης κρητικής ΠΑΕ.
Ακολουθούν αναλυτικά τα σημαντικότερα σημεία της (σχεδόν δίωρης) συνέντευξης Τύπου του παλαίμαχου
άσου του ΟΦΗ: "Μέχρι τώρα δεν βγήκα να ενημερώσω τον κόσμο γιατί δούλευα με γνώμονα την ουσία.
Όλο αυτό το διάστημα μιλούσα με τον Φανούρη Βατσινά για ένα πλάνο τριετίας με την προοπτική να πωληθεί η εταιρεία όταν πια θα είναι ξανά στην Α' Εθνική. Στις επαφές μου με τον λογιστή της ΠΑΕ ΟΦΗ, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η ομάδα χρωστάει 3 εκ. ευρώ. Οι συζητήσεις πήγαιναν καλά μέχρι τις 25-26/6. Στο τελευταίο διάστημα μετά από συνάντηση που είχα με τον κ. Βατσινά, μου είπε ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί και να πληρώσει τα χρέη της ομάδας. Αυτό με στεναχώρησε πολύ.
Όμως όλο αυτό το διάστημα δούλευα για το καλό της ομάδας, βρήκα προπονητικό τιμ για να σχεδιάσει την ομάδα. Στο διάστημα αυτό ήμουν μόνος. Βγαίνοντας μπροστά σε μια τέτοια προσπάθεια ξεκινούσα από το μηδέν.
Μπορώ να βοηθήσω από το μηδέν, όχι όμως να τα κάνω όλα εγώ.
Αυτά που έχω κάνει από τη μεριά μου, τα έκανα και με το παραπάνω. Ο ΟΦΗ ανήκει στο λαό του, και σε όλους αυτούς που αγαπάνε την ομάδα. Είμαι και εγώ ένας από αυτούς.
Θέλω όλα να γίνουν με σωστό τρόπο και όχι με έκτροπα, η βία δεν οδηγεί πουθενά. Δεν θέλω να γίνω ηθικός αυτουργός, για αυτό δεν βγήκα να μιλήσω για άλλα πράγματα. Είναι αργά για να ρίχνουμε ευθύνες. Δεν είμαι άνθρωπος που σκέφτεται αρνητικά, σκέφτομαι την ουσία, το μέλλον της ομάδας.
Λάθη έγιναν, σημασία έχει η ομάδα να βρει το δρόμο της. Ο σκοπός ο δικός μου είναι να είμαι ειλικρινής σε ό,τι κάνω.
Δεν θα αφήσουμε να τη διαλύσει κανένας αυτήν την ομάδα. Βγάζω αυτήν την αισιοδοξία, γιατί υπάρχουν και πιο αξιόλογοι άνθρωποι από εμένα, επιχειρηματίες και μη που μπορούν να βοηθήσουν.
Ο ΟΦΗ έστω και αυτή τη στιγμή έχει δυναμική, είναι ομάδα Α' Εθνικής και έτσι θέλω να σκέφτομαι. Όμως, ρεαλιστικά, είναι ομάδα Β' Εθνικής και πρέπει να επανέλθει.
Πολύ πιο εύκολα μπορείς να βρεις 1000 άτομα να σου φέρουν 1000 ευρώ, παρά ένα και να φέρει 1 εκ ευρώ. Μακάρι να έρθει όμως. Ο κ. Βατσινάς αν δεν μπορεί να αναλάβει τα χρέη, πρέπει την ομάδα να την αφήσει. Θέλω να πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί που μπορούν να βοηθήσουν τον ΟΦΗ, τους καλώ να έρθουν και να το πράξουν.
Το αγωνιστικό κομμάτι από την πλευρά μου το αναλαμβάνω πλήρως. Το γήπεδό μας είναι το Γεντί Κουλέ, εκεί θα αγωνιστεί η ομάδα μας. Αν δεν πάρουμε από την Πολιτεία αυτά που μας έχει πει ο κ. Βατσινάς, τότε πρέπει να βρούμε άλλη λύση. Τα παιδιά των συνδέσμων δουλεύουν και αυτά για το καλό της ομάδας από την πλευρά τους και αν χρειαστεί βοήθεια για το γήπεδο θα μας την δώσουν. Θέλει πολλή δουλειά το γήπεδο. Τα χρονικά περιθώρια είναι αρκετά και είναι εφικτό να γίνουν τα έργα. Όλοι πρέπει να σταθούμε κοντά στην ομάδα και να είμαστε ένα για το καλό της. Όλες οι πόρτες είναι ανοικτές για όλους, για οποιονδήποτε επιθυμεί να βοηθήσει.
Στο διάστημα από τις 30/6 η δικιά μου η δουλειά είχε τελειώσει. Δεν το ανακοίνωσα, δουλεύοντας αθόρυβα με τα μέλη του προποητικού τιμ και τους ευχαριστώ πολύ γι' αυτό. Δουλέψαμε πολύ για να είμαστε έτοιμοι. Πάρα πολλοί επιχειρηματίες μου άνοιξαν την πόρτα, όμως δεν υπήρξε αποτέλεσμα σχετικά με το αν η ομάδα μπορεί να πωληθεί σε κάποιο αγοραστή.
Παρόλα αυτά παραμένω στην ομάδα.
Η συμφωνία μου ήταν να αναλάβω την ομάδα. Τα χρέη δεν ήταν δικά μου. Είμαστε μόνοι όλο αυτό το διάστημα. Αυτή τη στιγμή ο ΟΦΗ χρειάζεται βοήθεια, εγώ βρίσκομαι εδώ γιατί αγαπάω αυτή την ομάδα. Ό,τι περνούσε από το χέρι μου το έχω κάνει και θα συνεχίσω να το κάνω.
Το χρέος της ομάδας δεν μπορώ να το αναλάβω.
Ο κ. Βατσινάς δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί στα χρέη του. Σαν Νίκος θα μπορούσα να σηκωθώ να φύγω, όμως δεν το έκανα γιατί δεν πιστεύω ότι αξίζει στην ομάδα τέτοια τύχη. Θέλω ανθρώπους - εθελοντές .
Αυτή την στιγμή δεν έχουμε κάτι επίσημο. Δεν είναι δουλειά δική μου να βρίσκω τα χρέη της ομάδας και να τα πληρώνω. Οι μέρες περνούν, τα περιθώρια στενεύουν και τα πράγματα είναι δύσκολα. Το πρόβλημα είναι η Εφορία κυρίως και οι πληρωμές παικτών. Η πρώτη ρύθμιση είναι 200.000 ευρώ και μετά, στο τέλος του μήνα, άλλα 200.000 ευρώ. Το 1/3 μπορεί να ρυθμιστεί σε δέκα χρόνια και 110 δόσεις - αυτό είναι το θετικό.
Το πρόβλημά μας είναι ότι αν δεν πάρουμε την φορολογική ενημερότητα δεν μπορούμε να λάβουμε το πιστοποιητικό από την ΕΠΟ για να συμμετάσχουμε στο πρωτάθλημα. Απαιτείται ένα ποσό 200.000 ευρώ μέχρι αύριο.
Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο για τη στήριξή του σε μένα. Αυτή η ομάδα πιστεύω ότι θα σωθεί και θα αγωνιστεί στο πρωτάθλημα. Περνάω ένα μήνυμα αισιοδοξίας. Δεν μπορούμε να θέλουμε να σώσουμε την ομάδα και να ζητάμε και 3 εκ ευρώ. Πρέπει να σταθούμε δίπλα στην ομάδα. Δεν χρειάζονται έκτροπα, δεν ταιριάζουν σε εμάς. Ήδη πρέπει να προχωρήσουμε σε μεταγραφές. Η δικιά μου η δουλειά έχει τελειώσει.
Το καρπούζι και το μαχαίρι τώρα ανήκει στον κ. Βατσινά ή δεν ξέρω σε ποιον άλλον.

Η ομάδα χρειάζεται βοήθεια. Αυτή τη στιγμή είμαι μόνος. Τα χρέη είναι το πρόβλημα. Εγώ σαν Νίκος Μαχλάς είμαι έτοιμος να αναλάβω τις ευθύνες μου. Δουλεύουμε για να μη βουλιάξει η ομάδα.
Στην αρχή ξεκίνησα μόνος μου, μετά ήρθαν οι προπονητές και κάποιοι άλλοι άνθρωποι για να βοηθήσουν''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου