Τρίτη 7 Ιουλίου 2009

Δώσε και σε μένα θείο!...

Τους τελευταίους μήνες το διαδίκτυο είναι κοινώς αποδεκτό, ότι έχει εξελιχθεί στην Ελλάδα σαν το νέο μέσο εναλλακτικής ενημέρωσης και αυτό που προτιμάν ως επί των πλείστον η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων. Ίσως γι’ αυτό να το πολεμούν λυσσαλέα, προσπαθώντας με τεχνάσματα, «νόμους», «τροπολογίες», να «συνετίσουν» και να «φοβίσουν» τους διαχειριστές των blogs.
Αφού κι αυτά δεν μπόρεσαν να αποφέρουν τα αναμενόμενα γι’ αυτούς αποτελέσματα, περάσαμε στην κρατική αρωγή – διαφήμιση! Έτσι αρκετά φιλοκυβερνητικά blogs και ενημερωτικά portals έχουν γεμίσει με διαφημίσεις κρατικών ΔΕΚΟ και κυρίως με αυτές του ΟΠΑΠ και του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου.

Καλό θα ήταν να μάθουμε που βρίσκονται αυτά τα κονδύλια και σε τι κωδικούς δαπανών δημοσιότητας συγκαταλέγονται. Δηλαδή γιατί με τόση ευκολία η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και το Υπουργείο Μεταφορών, ξοδεύει τα λεφτά μας! Κι αν τελικά προβλέπεται να μοιράζεται με τόση ευκολία πακτωλός χρημάτων … θέλω κι εγώ θείο!

΄΄piazzadelpopolo.blogspot.com΄΄

1 σχόλιο:

  1. Λυπάμαι πάρα πολύ αλλά απο την στιγμή που τα blogs αρχίζουν να χορεύουν στον ρυθμό των διαφημίσεων, των - όποιων - εισπράξεων και τους κέρδους, θεωρώ πως χάθηκε τελείως το νόημά τους και πως πλέον δεν θα διαφέρουν απο το κάθε ένα μέσο ενημέρωσης ή διασκέδασης που "ρυθμίζει" το τι γράφει αναλόγως με το τι θέλει ο "πελάτης".

    NAP.S.

    ΑπάντησηΔιαγραφή