Μία εβδομάδα έπειτα από την εφαρμογή των αντικαπνιστικών μέτρων στο τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου Υγείας οι κλήσεις των ενδιαφερομένων πολιτών συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό.
Σύμφωνα με τα σχετικά –μέχρι και σήμερα το μεσημέρι- στοιχεία που αφορούν τον τετραψήφιο αριθμό «1142», έχουν γίνει 34.145 κλήσεις.
Από αυτές, οι 361 αφορούν καταγγελίες για παραβάσεις του αντικαπνιστικού νόμου.
Ειδικότερα, το 49% των τηλεφωνημάτων κατήγγειλαν καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, το 22% χώρους εργασίας του ιδιωτικού τομέα, το 21% του δημόσιου τομέα και το 8% σε άλλους χώρους (ταξί, μέσα μαζικής μεταφοράς, σταθμοί).
Το 72% των κλήσεων επικεντρώνονται στην παροχή διευκρινίσεων για την εφαρμογή του νόμου σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και το 28% για την εφαρμογή του νόμου σε χώρους εργασίας. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του υπουργείου Υγείας, το 92% των καλούντων είναι θετικοί στο νομοθετικό πλαίσιο και ενδιαφέρονται να μάθουν πως θα εφαρμόσουν το νόμο.
Μέχρι το βράδυ της Δευτέρας, οι υπεύθυνοι της Γραμμής είχαν επικοινωνήσει – μέσω εξερχόμενων κλήσεων – με περίπου 15.000 ιδιοκτήτες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, δίνοντάς τους διευκρινίσεις για το νέο νόμο. Το 64% των καταστηματαρχών δήλωσαν ότι θα απαγορεύσουν ή σκέπτονται να απαγορεύσουν το κάπνισμα στα καταστήματά τους και το 36% ότι θα έχουν ειδικό χώρο ή θα είναι καταστήματα καπνιζόντων.
Της Παναγιώτας Καρλατήρα protothema.gr
Τρίτη 7 Ιουλίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Το ενδιαφέρον πιστεύω πως θα είναι ολοένα και αυξανόμενο τις επόμενες ημέρες με αποκορύφωση όταν θα αναγκαστεί ο κόσμος λόγω καιρού να κάθεται μέσα στο εκάστοτε μαγαζί/καφετέρια.
ΑπάντησηΔιαγραφή