Η ασυνήθιστα υψηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ (18,2%) της μπύρας «Tokyo» (αντί 5% που περιέχουν οι κανονικές) ,προκαλεί μεγάλες αντιδράσεις στη Μ. Βρετανία και έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις από πολλές τοπικές οργανώσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος.
Η μπύρα λανσαρίστηκε από την εταιρεία BrewDog και εμφιαλώνεται σε γυάλινα μπουκάλια χωρητικότητας 330ml, με 18,2% περιεκτικότητα σε αλκοόλ, καθένα από τα οποία περιέχει περίπου ποσότητα αλκοόλ ίση με αυτή ενός μπουκαλιού κρασιού.
Εκπρόσωπος της Βρετανικής Κοινοπραξίας για το Συκώτι χαρακτήρισε το λανσάρισμα της μπύρας Tokyo «ανεύθυνο και ανησυχητικό», ενώ είπε ότι το μόνο που θα πετύχει το συγκεκριμένο ποτό είναι να επιδεινώσει την ήδη κακόφημη κουλτούρα των Βρετανών, σχετικά με την ανεξέλεγκτη κατανάλωση αλκοόλ.
Από την πλευρά της, η εταιρεία BrewDog λέει ότι όσοι εξεγείρονται κατά του νέου προϊόντος της «δεν κατανοούν την φίρμα και τους πελάτες της» και υποστηρίζει ότι η τιμολόγηση, η διαφήμιση και η γενικότερη προώθηση της μπύρας Tokyo στην αγορά «ενθαρρύνει την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και στοχεύει σε ανθρώπους που εκτιμούν και απολαμβάνουν την μπύρα».
Αξίζει να σημειωθεί πως η ίδια εταιρεία προκάλεσε κι άλλη φορά αντιδράσεις, με το αλκοολούχο αναψυκτικό ποτό «SpeedBall», το οποίο αποσύρθηκε από την αγορά με παρέμβαση των Βρετανικών Αρχών. «SpeedBalling» είναι η ονομασία που έχει καθιερωθεί για τον θανατηφόρο συνδυασμό ηρωίνης και κοκαΐνης.
Τρίτη 28 Ιουλίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου