λη για τη χώρα.Αυτά ανακοίνωσε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Κώστας Μαρκόπουλος στο πλαίσιο Ημερίδας για το Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ που διοργάνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ) στα Χανιά.
Αναφερόμενος στο πρόγραμμα 15 ενημερωτικών Ημερίδων που υλοποιεί η ΠΟΞ, συνεχάρη τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Ανδρέα Ανδρεάδη για την πρωτοβουλία του και τόνισε ότι είναι η πρώτη φορά που πραγματοποιούνται δεκαπέντε συναντήσεις σε μείζονες περιοχές τουριστικές της χώρας.
Δύο ημερίδες για το Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στη σύγχρονη τουριστική αγορά διοργανώθηκαν από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ) στα Χανιά (22/07) και στη Ρόδο (23/07).
Κατά τη διάρκεια τους παρουσιάσθηκαν τα τρέχοντα δεδομένα και οι κύριες νέες τάσεις της διεθνούς και της περιφερειακής τουριστικής αγοράς και αναλύθηκαν τρόποι, μέθοδοι και εφαρμογές Ξενοδοχειακού Μάρκετινγκ σε συνάρτηση με τις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις της τουριστικής αγοράς.
Μεταξύ άλλων, εξετάστηκαν θέματα όπως το προφίλ και οι τρόποι προσέγγισης του Έλληνα τουρίστα, η Τιμολογιακή Πολιτική και τα Δίκτυα Διανομής, η σημασία του internet, e-tourism & social media,οι μακροπρόθεσμες Τάσεις της αγοράς και ο σχεδιασμός ανταγωνιστικού προϊόντος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου