πτει ότι στα ερωτήματα κυριαρχούν σε ποσοστό 51% τα ελληνικά, ενώ ακολουθούν τα greeklish με 34% και έπονται τα αγγλικά με ποσοστό 15%. Εάν προστεθούν, όμως, τα brand names (πχ. Facebook, in, YouTube, Google...) τότε οι Έλληνες φαίνεται να προτιμούν τα Αγγλικά ως πρώτη επιλόγη τους (72%), έπειτα τα ελληνικά (15%) και τέλος τα Greeklish (13%).
Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την ολοκλήρωση της έκθεσης περιλαμβάνει τη συλλογή δεδομένων, κατά τον Ιούνιο του 2009, που αντιστοιχούν σε μοναδικά ερωτήματα αναζήτησης (ερωτήματα που εμφανίζουν έστω και ένα διαφορετικό χαρακτήρα σε σχέση με τα υπόλοιπα πχ. Google – goggle) με ικανοποιητικό όγκο αναζητήσεων (τουλάχιστον 1.000 αναζητήσεις ανά εβδομάδα).
Στη συνέχεια, τα ερωτήματα αναζήτησης (search queries) κατηγοριοποιήθηκαν σε τρεις (3) ομάδες: Αγγλικά, Ελληνικά και Greeklish (ελληνικά που είναι γραμμένα στο λατινικό αλφάβητο), με την απόδοση διαφορετικής βαρύτητας σε κάθε ένα από αυτά, όσον αφορά στη συμμετοχή τους στα τελικά ποσοστά ανάλογα με τον όγκο αναζητήσεων που διέθεταν.
Παρόλα αυτά, η Google σημειώνει ότι τα συμπεράσματα αυτά προκύπτουν από το αποτέλεσμα των δεδομένων που συγκεντρώθηκαν σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και δεν μπορούν ούτε πρέπει να θεωρηθούν διαχρονικώς αμετάβλητα, καθώς αφορούν τη γλώσσα, η οποία αποτελεί ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο σημειακό σύστημα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου