Η Microsoft και η Yahoo συμφώνησαν να προχωρήσουν σε συνεργασία στους τομείς της διαδικτυακής έρευνας και της διαφήμισης, ενώνοντας τις δυνάμεις τους κατά της Google. Η συμφωνία θα ανακοινωθεί και επισήμως σε διάστημα 24 ωρών, σύμφωνα με πηγή προσκείμενη στις δύο πλευρές, η οποία δε θέλησε να κατονομαστεί πριν την οριστική ανακοίνωση.
Η Microsoft και η Yahoo θα μοιράζονται τα έσοδα, σύμφωνα με τις συζητήσεις που έχουν γίνει. Οι δύο εταιρείες, οι οποίες βρίσκονται σε συζητήσεις για μήνες, δε σχολίασαν τη δημοσιοποίηση της είδησης, η οποία δόθηκε στη δημοσιότητα από τα "AllThingsDigital blog" και "Advertising Age."
Η Microsoft προσπάθησε πέρσι να εξαγοράσει τη Yahoo έναντι 47,5 δις δολαρίων, αλλά η προσφορά απορρίφθηκε.
Η Υahoo προσπάθησε, παράλληλα, να εξασφαλίσει διαφημιστική συμφωνία με τη Google, ανεπιτυχώς όμως. Στην πολυαναμενόμενη συμφωνία, έμφαση θα δοθεί στη μηχανή αναζήτησης του Bing, με σκοπό να χτυπηθεί η μηχανή αναζήτησης της Google, η οποία συγκεντρώνει το 65% των αναζητήσεων στις ΗΠΑ.
Ενδεικτικό της κυριαρχίας της Google είναι το γεγονός ότι τον προηγούμενο μήνα στη Microsoft αντιστοιχεί το 8,4% των αναζητήσεων και στη Yahoo το 19,6%.
Εκφράζονται φόβοι, όμως ότι η συμφωνία μπορεί να θέσει ζητήματα προσωπικών δεδομένων, σύμφωνα με τον αναλυτή Κόλιν Γκίλις, αφού τα δεδομένα από τις αναζητήσεις θα είναι ανοιχτά σε έρευνα από ΕΕ και ΗΠΑ, δυσκολεύοντας τις εταιρείες να κρατούν στοιχεία από τις αναζητήσεις αυτές, κάτι που αποτελεί κλειδί στη συγκεκριμένη συμφωνία.
Τετάρτη 29 Ιουλίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου