Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

ΡΕΘΥΜΝΟ: Mε… sms οι καταγγελίες και τα παράπονα στο Δήμο !

Τη δυνατότητα αποστολής αιτήματος παραπόνου ή καταγγελίας από κινητό τηλέφωνο μέσω sms προσφέρει εδώ και αρκετούς μήνες στους πολίτες ο δήμος Ρεθύμνου.
Μέσα από α
υτήν την υπηρεσία, ο δημότης μπορεί να υποβάλει το αίτημά του αποστέλλοντας ένα γραπτό μήνυμα στον αριθμό 54260 γράφοντας ΔΥ<κενό>ΡΕ<κενό>[το αίτημα του].

Αμέσως μετά το αίτημα θα πρωτοκολληθεί αυτόματα και ο δημότης θα λάβει απάντηση με τον κωδικό αιτήματος. Στη συνέχεια θα προωθηθεί στην αρμόδια υπηρεσία ή τον υπάλληλο του Δήμου προς διεκπεραίωση και όταν ολοκληρωθεί, ο Δημότης θα ειδοποιηθεί με SMS.

Όπως τόνισε στην Κρητική Επιθεώρηση ο υπεύθυνος του Τμήματος Πληροφορικής του Δήμου κ. Παναγιώτης Μαθηνός "για να κάνει κάποιος χρήση της συγκεκριμένης υπηρεσίας πρέπει να είναι ήδη εγγεγραμμένος χρήστης στην Ιστοσελίδα του Δήμου έτσι ώστε να είναι γνωστά τα στοιχεία του".

Η χρέωση είναι όσο ενός κανονικού sms, ενώ μέσω της ίδιας διαδικασίας ο δημότης στέλνοντας μήνυμα στο 54260 γράφοντας ΔΥ<κενό>ΡΕ1<κενό>[τον κωδικό αιτήματος του] μπορεί να ενημερωθεί για την κατάσταση που βρίσκεται το αίτημά του.

Δυνατότητα ενημέρωσης υπάρχει και μέσω της ιστοσελίδας του δήμου www.rethymno.gr ενώ ακόμα και στην περίπτωση που ένα αίτημα έχει υποβληθεί από την ιστοσελίδα και όχι απο κινητό, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για την κατάσταση που βρίσκεται το αίτημά του αποστέλλοντας ένα SMS στο 54260 γράφοντας ΔΥ<κενό>ΡΕ1<κενό>[τον κωδικό του αιτήματος του].
"Μέχρι σήμερα έχουμε δεχτεί περίπου 50 αιτήματα μέσω sms" σημείωσε ο κ. Μαθηνός τονίζοντας πως είναι ένας σχετικά καλός αριθμός από το Σεπτέμβριο όποτε και άρχισε να λειτουργεί το σύστημα.
Ο ίδιος τόνισε πως σύντομα πρόκειται να γίνει και μια ημερίδα ενημέρωσης των πολιτών για την ύπαρξη αλλά και τη χρήση των συγκεκριμένων υπηρεσιών του δήμου.
"Γενικώς γίνεται καλή χρήση της υπηρεσίας" τόνισε ο κ. Μαθηνός αποδίδοντας το γεγονός πως δεν έχουν δεχτεί κάποιο παράξενο αίτημα στο ότι οι χρήστες είναι εγγεγραμμένοι στην ιστοσελίδα του δήμου και έτσι τα στοιχεία τους είναι γνωστά.

Ο ίδιος ανέφερε πως αρκετοί είναι οι δημότες που προτιμούν να καταθέτουν αιτήματα μέσω της ιστοσελίδας του δήμου και μέχρι σήμερα 200 περίπου αιτήματα έχουν κατατεθεί μέσω αυτής.

Τέλος, ο κ. Μαθηνός σημείωσε πως μέσω της ιστοσελίδας του δήμου και της υπηρεσίας e-αιτήματος υπάρχουν διαθέσιμα συγκεκριμένα αιτήματα που μπορεί να υποβάλει κάποιος ξεκαθαρίζοντας πως "συνεχώς προστίθενται και άλλα" ενώ σχετικά με τα αιτήματα των sms, δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός.

ΛHΔA ΣIΣKOY

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου