Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

Αποκαλυπτική συνέντευξη της Άρτεμις Αλεξανδράτου

Και τα είπε όλα έξω από τα δόντια… Σε μία αποκαλυπτική συνέντευξή της ίδιας και του συντρόφου της Κωνσταντίνου Παντζή στο περιοδικό «Hello» έβαλε τα πράγματα στη θέση τους σε ό,τι αφορά την αδερφή της Τζούλια, το ροζ dvd και τους γονείς της ενώ μίλησε και για τη σχέση της με τον συνθέτη.
Η Άρτεμις Αλεξανδράτου, θέλοντας να αποκαταστήσει τη φήμη που δημιουργήθηκε από της Τζούλια για τους γονείς της, είπε : «Μεγάλωσα σε ένα υγιές περιβάλλον. Με γονείς που νοιάζονταν, προστάτευαν και προσπαθούσαν να μας διαπαιδαγωγήσουν με αρχές, αξίες και σεβασμό. Κάθε Σάββατο, το δεύτερο «σπίτι μας» ήταν ένα πολυκατάστημα παιχνιδιών. Όλα μας τα αγόραζαν οι γονείς μας.

Ό, τι καλύτερο, ό, το ακρι
βότερο, χωρίς να φαίνεται η στέρηση από δικές τους ανάγκες. Άκουσα πολλές ανακρίβειες, ψέματα κα κακοήθειες. Τέλος πια!!!»

Η τραγουδίστρια σχολίασε -επιτέλους- και το περιβόητο πορνό dvd της αδερφής της «Ένιωσα όπως θα ένιωθε ο οποιοσδήποτε με μια τέτοια ιστορία. Δε θα πόναγε; Δε θα έκλαιγε; Δε θα ήθελε να ανοίξει η γη να τον καταπιεί; Γιατί να αποτελώ εγώ εξαίρεση; Ευτυχώς έχω τον Κωνσταντίνο, τον άνθρωπό μου. Λυπάμαι τους γονείς μου που πονάνε πολύ. Αρρώστησαν! Δε με νοιάζει για μένα. Έχω βρει το δρόμο μου, κάνω τα όνειρά μου, και το κυριότερο: θα στηρίξω τους γονείς μου σε ό, τι κι αν προκύψει. Και να το ξεκαθαρίσω για άλλη μία φορά: Είμαι η Άρτεμις και μόλις τελείωσα με αυτό το θέμα !!! Αν προκληθώ δεν ξέρω πως θα αντιδράσω» ανέφερε χαρακτηριστικά και αποκάλυψε πως σκέφτεται στο CDτης που θα κυκλοφορήσει σύντομα , να υπάρχει μόνο το μικρό της όνομα. Δε θέλει όπως επισημαίνει να έχει «καμία σύγκριση, καμία σχέση». «Τέλος! Θα ήθελα να ξύπναγα αύριο το πρωί και όλα αυτά να μην είχαν συμβεί. Όμως έγιναν», επισημαίνει.

Η Άρτεμις Αλεξανδράτου και ο Κωνσταντίνος Παντζής, ξεκαθαρίζουν πως δεν έχουν αρραβωνιαστεί και πως το θέμα αυτό το σκαρφίστηκαν οι δημοσιογράφοι. «Ο γάμος σκοτώνει τον έρωτα. Κι επειδή είμαστε πολύ ερωτευμένοι ακόμα, δεν σκεπτόμαστε το γάμο. Άρα ούτε αρραβωνιαστήκαμε ποτέ» λέει ο Κωνσταντίνος και προσθέτει η Άρτεμις «Ούτε καν μας πέρασε από το μυαλό. Είμαστε τέλεια έτει όπως ζούμε! Πάντα ήθελα να ζήσω έντονα συναισθήματα σε μία σχέση. Ο Κωνσταντίνος είναι ο άνθρωπός μου, ο φύλακάς της ηρεμίας μου, ο μόνος που μιλάει στην ψυχή μου».

Για την Άρτεμις ο Κωνσταντίνος «είναι το όνειρο κάθε γυναίκας»… Άρα και δικό της όπως λέει. Το ζευγάρι δεν συζεί όμως πολλές φορές η τραγουδίστρια κοιμάται στο σπίτι του συνθέτει καθώς «τα βράδια φοβάται το σκοτάδι».

Σε ότι αφορά το πώς φαντάζονται να είναι σε δέκα χρόνια, ο Κωνσταντίνος λέει πως «όπως είμαστε τώρα. Το που δεν με νοιάζει», ενώ η Άρτεμις θα ήθελε να έχει την υγειά της και να είναι μαζί με τον Κωνσταντίνο. «Το που κι εμένα δεν απασχολεί. Ίσως σε ένα μέρος όπου δεν θα υπάρχουν προβλήματα»…


Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου