Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

ΗΡΑΚΛΕΙΟ:Ζω από θαύμα μετά το μακελλειό στις Μοίρες

Του Θάνου Περβολαράκη

Δύο μήνες μετά τον σοβαρό τραυματισμό του από τις διαδοχικές μαχαιριές που δέχτηκε σε όλο του το σώμα οι οποίες λίγο έλειψε να του κόψουν το νήμα της ζωής ο 27χρονος Αργύρης Πλούταρχος Γρηγοράκης που ζει από θαύμα μιλάει για πρώτη φορά σήμερα στην «Π» και περιγράφει τα γεγονότα που οδήγησαν στο σοβαρότατο τραυματισμό του τα ξημερώματα της Πρωτοχρονιάς σε μπαρ των Μοιρών .

Το 27χρονο παλικάρι από το Λέντα έχοντας διαρκώς στο πλευρό του από την πρώτη στιγμή τους γονείς και τα αδέρφια του ζητάει από την Αστυνομία να συνεχίσει τ
ις αναζητήσεις για τον εντοπισμό του ανθρώπου που με μίσος και χωρίς λόγο του κάρφωσε πολλές φορές το μαχαίρι στο σώμα του, αδιαφορώντας για την ανθρώπινη ζωή.

Ο Αργύρης – Πλούταρχος πριν από λίγες ημέρες πήρε εξιτήριο από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσηλευτικού ιδρύματος. Αναρρώνει σε δωμάτιο της Β Χειρουργικής Κλινικής περιμένοντας όπως λέει τη στιγμή που θα δυναμώσει και θα βγει από το νοσοκομείο για να πιάσει δουλειά στη δική του καφετέρια στο Λέντα.

Τόσο ο ίδιος πάντως όσο και οι γονείς του δεν παραλείπουν να ευχαριστήσουν τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου που έδωσαν κι αυτοί από τη δική τους πλευρά έναν δύσκολο αγώνα για να τον κρατήσουν στη ζωή. Φανερά κουρασμένος από την περιπέτεια της υγείας του επιθυμεί να ξεκουραστεί και να προχωρήσει τη ζωή του… Του ζητήσαμε να μας πει τι θυμάται από εκείνο το βράδυ, που οι περισσότεροι διασκέδαζαν λόγω της ημέρας, εκείνος όμως εργαζόταν στο μπαρ, προκειμένου να βοηθήσει τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης τον οποίο γνωρίζει.
«Γνωρίζω τον ιδιοκτήτη και εργαζόμουν στην καφετέρια του την περίοδο των εορτών για να τον βοηθήσω. Δε θυμάμαι πολλά πράγματα.

Στη μνήμη μου έρχονται κάποιες στιγμές τα γεγονότα, όμως έχω κι αρκετά κενά» μας λέει.
«Η συγκεκριμένη παρέα αποτελούνταν από τέσσερα άτομα. Δύο άνδρες και δύο γυναίκες. Κάθονταν σε ένα τραπέζι σε μία γωνία. Τους πήγα ένα μπουκάλι ουίσκι και ζήτησα να πληρωθώ. Αυτές τις εντολές είχα από τον ιδιοκτήτη της καφετέριας. Δεν έγινε κανένας διαχωρισμός στους πελάτες.
Σε όλους ζητούσαμε αμέσως τα χρήματα του λογαριασμού, επειδή η ημέρα ήταν δύσκολη και υπήρχε πολύς κόσμος».
Ο 27χρονος πλησίασε όπως αναφέρει τους τέσσερις πελάτες και τους παρακάλεσε να τον πληρώσουν.
«Τους είπα «σας παρακαλώ πολύ μπορείτε να με πληρώσετε;» Δεν απευθυνόμουν σε κάποιον συγκεκριμένα. Θυμάμαι όμως ότι απάντησε το άτομο που με μαχαίρωσε».
Και τι σου είπε; Ρωτήσαμε τον νεαρό Αργύρη - Πλούταρχο Γρηγοράκη. «Μου είπε ότι δεν μου δίνει λεφτά και πως κερνάει το μαγαζί».
«Έφυγα και ενημέρωσα τα παιδιά και τον ιδιοκτήτη. Επέστρεψα και τους είπα πως πρέπει να πληρωθώ το μπουκάλι, αλλιώς δεν τους το αφήνω στο τραπέζι τους. Τους ζήτησα συγνώμη, είχαμε μία μικρή διαφωνία, πήρα το μπουκάλι με το ουίσκι και έφυγα. Έφυγαν κι εκείνοι. Δε θυμάμαι τι ώρα ήταν. Υπολογίζω γύρω στις 3.30 τη νύχτα».
«Επέστρεψαν οι δύο» Λίγη ώρα μετά επέστρεψαν οι δύο άνδρες της παρέας. «Δεν πρέπει να είχε μεσολαβήσει πολύς χρόνος. Περίπου 20 λεπτά.
Δεν είχα αίσθηση του χρόνου γιατί δούλευα και δεν κοιτούσα το ρολόι μου» αναφέρει ο 27χρονος.
«Δε μιλήσαμε. Μου είπαν μονάχα γιατί δε μας άφησες το μπουκάλι. Αμέσως δέχτηκα την επίθεση. Δε θυμάμαι ακριβώς πώς χτυπήθηκα, η πρώτη μαχαιριά ήταν νομίζω πισώπλατα. Έχω κάποια κενά στη μνήμη μου. Είδα ότι αιμορραγούσα και μετά έχασα τις αισθήσεις μου. Ξύπνησα όταν με μετέφεραν με ένα αυτοκίνητο στο Κέντρο Υγείας και μετά με ασθενοφόρο στο Ηράκλειο.
Στο Κ.Υ των Μοιρών ξύπνησα ζήτησα από τους γιατρούς να τηλεφωνήσουν στον αδερφό μου και τους έδωσα τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου»
Σύμφωνα με τις επισημάνσεις του ίδιου, δεν είχε ξαναδεί ποτέ στη ζωή του τον 24χρονο που τον μαχαίρωσε ούτε το συγγενή του που κατηγορείται για συνέργεια. «Ούτε καν είχα ακούσει γι αυτούς» σχολιάζει. “Πρέπει να τον βρουν”

Ο Αργύρης - Πλούταρχος Γρηγοράκης κατέθεσε στην ανακρίτρια πριν από λίγες ημέρες όλα όσα θυμόταν από εκείνο το βράδυ. Αυτό που όπως λέει θέλει να τονιστεί είναι να μην σταματήσουν οι έρευνες και να βρεθεί ο 24χρονος. «Δεν δικαιολογείται δύο μήνες μετά από αυτό που συνέβη να μην έχει βρεθεί ο άνθρωπος που παραλίγο να με σκοτώσει. Η κοινωνία είναι μικρή.
Δε θέλω να τον δω, ούτε να μιλήσω μαζί του. Δεν μπορείς να συζητήσεις με τέτοια άτομα. Δεν είναι λογικό να κάνεις κουβέντα μαζί τους. Δε δέχομαι καμία συγνώμη. Να μου ζητήσουν συγνώμη και να μου πουν τι; Ότι θα με σκότωνε; Εγώ, εκείνο το βράδυ δεν έκανα τίποτα. Δεν τον έβρισα, δεν τον προσέβαλα.
Τη δουλειά μου έκανα, όπως μου είχαν πει. Δεν έχω μπλέξει ποτέ σε φασαρίες. Έχω δική μου καφετέρια στο Λέντα και ξέρω πώς να φερθώ στους πελάτες».


«Θέλω να πάω να δουλέψω»


Το μόνο που θέλει ο 27χρονος είναι να βγει από το νοσοκομείο όσο το δυνατόν γρηγορότερα προκειμένου να δουλέψει. «Ανοίγει η σεζόν και θέλω να εργασθώ στην καφετέρια μας» αναφέρει

Ωρες αγωνίας


Τα αδέρφια του 27χρονου ήταν εκείνα που πληροφορήθηκαν πρώτα για το μαχαίρωμα του Αργύρη, όπως προαναφέρθηκε. Ο πατέρας του Δημήτρης Γρηγοράκης έμαθε τα δυσάρεστα από τον ένα του γιο , ο οποίος και του τηλεφώνησε. «Στις 5.40 μου τηλεφώνησε ο μεγάλος μου γιος.
Μου είπε πως έγινε μία φασαρία και πως έπαιξαν μια μαχαιριά του Αργύρη. Μου ζήτησε να ξεκινήσω σιγά- σιγά από το Λέντα και να πάω στο Βενιζέλειο, όπου νοσηλεύεται.
Μου ζήτησε να μην τρέχω στη διαδρομή. Η διαδρομή βέβαια από το Λέντα μέχρι το Ηράκλειο μου φαινόταν ατελείωτη.
Ατελείωτες ήταν και οι ώρες έξω από το χειρουργείο στη διάρκεια κάθε επέμβασης του παιδιού μου» σημειώνει ο κ. Γρηγοράκης.
Υπενθυμίζεται ότι το μακελλειό συνέβη τα ξημερώματα της Πρωτοχρονιάς σε καφετέρια-μπαρ στις Μοίρες. Ο 27χρονος είχε πιάσει δουλειά για την εορταστική περίοδο. Ο 24χρονος είχε πάει στο μπαρ μαζί με την σύζυγο του και ένα συγγενικό ζευγάρι.
Η τετραμελής παρέα παρήγγειλε ένα μπουκάλι ουίσκι. Ο 27χρονος πήγε την παραγγελία και ζήτησε από την παρέα να πληρώσουν το λογαριασμό, όπως είχε εντολή από τον ιδιοκτήτη του μαγαζιού. Αυτό ενόχλησε τον 24χρονο που το θεώρησε μεγάλη προσβολή. Τα δύο ζευγάρια αποχώρησαν από το μπαρ, όμως ο κτηνοτρόφος επέστρεψε λίγα λεπτά αργότερα και επιτέθηκε στον ανυποψίαστο σερβιτόρο.

Συνολικά του κατάφερε εννέα μαχαιριές.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο 24χρονος κυκλοφορεί στην περιοχή του στη διάρκεια της νύχτας. Δεν αποκλείεται πάντως λόγω της θετικής έκβασης της υγείας του 27χρονου Αργύρη, ο 24χρονος από τη Γέργερη σε βάρος του οποίου έχει εκδοθεί ένταλμα σύλληψης από την ανακρίτρια, να παραδοθεί.


patris.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου