Τρίτη 21 Ιουλίου 2009

Απώλεσε 160 εμπορικούς πελάτες της η ΔΕΗ

ΣYNEXIZONTAI οι απώλειες της ΔΕΗ σε εμπορικούς πελάτες χαμηλής τάσης οι οποίοι στρέφονται στην ιδιωτική Verbund για την κάλυψη των αναγκών τους σε φθηνότερες τιμές έναντι αυτών της ΔΕΗ.
Το φαινόμενο ξεκίνησε τον περασμένο Φεβρουάριο όταν άρχισε η σταδιακή μείωση της Οριακής Τιμής Συστήματος (χονδρική τιμή ρεύματος) γεγονός που έδωσε τη δυνατότητα σε εταιρίες εμπορίας ρεύματος να
πωλούν φθηνότερα από τη ΔΕΗ εξασφαλίζοντας και ικανοποιητικό περιθώριο κέρδους.
Eτσι η εταιρία Verbund άρχισε να «χτυπά» το φιλέτο της ΔΕΗ, δηλαδή τους εμπορικούς πελάτες, των οποίων το τιμολόγιο είναι ακριβότερο έναντι των άλλων κατηγοριών και από τα ελάχιστα κερδοφόρα της ΔΕΗ.
Στο δίμηνο Μαρτίου - Απριλίου η Verbund πήρε από τη ΔΕΗ τα 29 καταστήματα της αλυσίδας Σκλαβενίτη, 55 του Βερόπουλου, 32 της ΑΒ Βασιλόπουλος, 4 της Ατλάντικ καθώς και 15 της γερμανικής αλυσίδας Plus. Σήμερα πλέον έχουν φύγει από τη ΔΕΗ επιπλέον 160 μεγάλοι εμπορικοί πελάτες όλοι από τη χαμηλή τάση.
Μεταξύ αυτών 145 καταστήματα της Millennium σε όλη τη χώρα, τα γραφεία της Interamerican σε Αττική και Θεσσαλονίκη καθώς και μερικά σημεία πώλησης των αλυσίδων Sato, Bo Concept και Versa.

Οι εκτιμώμενες απώλειες για τη ΔΕΗ ξεπερνούν τα 5 εκατ. ευρώ για το σύνολο του έτους, ενώ στις νέες συμβάσεις της Verbund απουσιάζει ο όρος που υπήρχε στις παλαιότερες, για κάλυψη μόνο των αναγκών βάσης και όχι της αιχμής, κάτι το οποίο είχε οδηγήσει τη διοίκηση αλλά και τους συνδικαλιστές της κρατικής εταιρίας να μιλούν για αθέμιτες πρακτικές σε βάρος της ΔΕΗ.



''ΕΞΠΡΕΣ''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου