Μια νέα μελέτη, με αντικείμενο τον τρόπο οργάνωσης της αστικής συγκοινωνίας, δρομολογεί η δημοτική αρχή, στο πλαίσιο της οποίας θα υποδειχθούν τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ στις αστικές περιοχές του Ηρακλείου, από το αεροδρόμιο έως τα Λινοπεράματα και το Καβροχώρι έως την Πρασά.
Η συγκοινωνιακή μελέτη, την οποία η δημοτική αρχή επιδιώκει να εντάξει για χρηματοδότηση στο πρόγραμμα «ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ» του υπουργείου Ανάπτυξης, έχει πρόσθετο ενδιαφέρον, καθώς αρκετοί είναι όσοι διαβλέπουν ενδεχόμενη αντίθεσή της στα όσα προβλέπει η κυκλοφοριακή μελέτη για την εντός των τειχών πόλη.
Σημειώνεται ότι η κυκλοφοριακή μελέτη, η οποία έχει ολοκληρωθεί από το μελετητή Δημήτρη Ρέντζο και αφορά στην κυκλοφοριακή ανασύνταξη της παλιάς πόλης, δεν έχει ακόμη εφαρμοστεί. τοιχεία της μελέτης του κ. Ρέντζου είναι η δρομολόγηση μίνι-μπας στο κέντρο και η απαγόρευση της διέλευσης μεγάλων λεωφορείων με φυσούνες από την παλιά πόλη.
Ειδικότερα, η πρόβλεψη για απαγόρευση των μεγάλων λεωφορείων είχε προκαλέσει την οξύτατη αντίδραση του αστικού ΚΤΕΛ.
«Σύγκρουση;»
Η συγκοινωνιακή μελέτη, την οποία ο δήμος προσανατολίζεται να αναθέσει σε μελετητική ομάδα του ΤΕΙ Πειραιά, θα εξειδικεύει τον τρόπο λειτουργίας του αστικού ΚΤΕΛ σε μια ευρύτερη περιοχή και θα αφορά μεταξύ άλλων στην δρομολόγηση αστικών γραμμών, νέων ή πύκνωση υφισταμένων, στον αριθμό και τύπο των οχημάτων του στόλου, σε χρονοδιαγράμματα υλοποίησης κ.λπ. Τι, όμως, θα προβλέπει για την περίπτωση του κέντρου και της παλιάς πόλης, για τη διέλευση των ογκωδών και μεγάλων σε μήκος λεωφορείων; Θα είναι διατεθειμένο το αστικό ΚΤΕΛ να πειθαρχήσει στις υποδείξεις;
«Εφόσον η μελέτη στοιχειοθετηθεί με επιστημονικό τρόπο και χωρίς παρεμβάσεις από την πλευρά του δήμου και του αστικού ΚΤΕΛ, εμείς είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε τα όποια αποτελέσματα και να τα εφαρμόσουμε», αναφέρει στην «Τ» ο πρόεδρος του αστικού ΚΤΕΛ Καλλέργος Βουλγαράκης.
Ενδεχόμενη αναθεώρηση στοιχείων που ήδη προβλέπονται στην κυκλοφοριακή μελέτη, όμως, τι αντίκτυπο θα έχουν στο δικό της περιεχόμενο; «Η διατήρηση των μεγάλων λεωφορείων στο κέντρο της πόλης δεν θα έχει αντίκτυπο τόσο στην κυκλοφορία της πόλης, αλλά στο περιβάλλον και στην ποιότητα της ζωής των κατοίκων;» απαντά ο μελετητής Δημήτρης Ρέντζος, σημειώνοντας ότι τα μεγάλα λεωφορεία είναι ενεργοβόρα, εκπέμπουν ρύπους και επιβαρύνουν την αισθητική της πόλης. '
'tolmi.gr''
Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου