Να προχωρήσει η υλοποίηση των μελετών για τη βελτίωση του δρόμου που οδηγεί από το βόρειο οδικό άξονα στο αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» μέσω Σούδας-Ακρωτηρίου, συμφώνησαν όσοι συμμετείχαν σε σύσκεψη για το θέμα, που πραγματοποιήθηκε στη Νομαρχία Χανίων.
Όπως επισημάνθηκε, ο υφιστάμενος δρόμος δεν καλύπτει τις αυξημένες κυκλοφοριακές ανάγκες και αναζητείται λύση, καθώς από το 2001, βρίσκεται στον «αέρα» η μελέτη του έργου που μέχρι σήμερα δεν έχει υλοποιηθεί.
Όπως ειπώθηκε, υπήρχε μια περίοδος από το 2005-2009 όπου τα πάντα «πάγωσαν», καθώς υπήρχαν κοινωνικές αντιδράσεις στο ενδεχόμενο απαλλοτριώσεων.
Χαρακτηριστική ήταν η τοποθέτηση του νομάρχη Χανίων Γρηγόρη Αρχοντάκη: «Όταν δεν σχεδιάζονται τα έργα υποδομής στην ώρα τους, δημιουργούνται τα προβλήματα και όταν υπάρχει μεγάλη ανάγκη να υλοποιηθεί ένα έργο υποδομής είναι πολύ δύσκολο, γιατί η περιοχή έχει αστικοποιηθεί, υπάρχει οικιστική ανάπτυξη, υπάρχουν αντιδράσεις». «Γεφύρι της Άρτας έχει καταντήσει δυστυχώς αυτό το κομμάτι Σούδα - Ακρωτήρι.
Εμείς, ως Ρέθυμνο, το θεωρούμε κομμάτι του ΒΟΑΚ και θα πρέπει να ενταχθεί στο διευρωπαϊκό δίκτυο», είπε ο νομάρχης Ρεθύμνου Γιώργος Παπαδάκης.
Τα χαρακτηριστικότερα προβλήματα παρουσίασε κατά τη σύσκεψη ο μελετητής του έργου. Όπως είπε, από το ΒΟΑΚ μέχρι και την 5η Μεραρχία, υπάρχουν προβλήματα λόγω δόμησης. Τα προβλήματα μπορούν να ξεπεραστούν με απαλλοτριώσεις, ωστόσο αυτό ανεβάζει το κόστος του έργου. Από τη Μεραρχία μέχρι και τις Κορακιές προτείνονται δύο λύσεις.
Η πρώτη αφορά τη χρησιμοποίηση του παλιού δρόμου και η δεύτερη τη χάραξη νέου, αλλά για αυτό απαιτείται γέφυρα 260 μέτρων.
Ταυτόχρονα, υπάρχει πρόβλημα με την πυκνή δόμηση και τις πολλές εισόδους σπιτιών, γι' αυτό απαιτούνται παράλληλοι δρόμοι και απαλλοτριώσεις. Στο τμήμα Κορακιές - Πυθάρι, και σε απόσταση 1,5 χιλιομέτρου, η περιοχή είναι αστική.
Χρειάζονται απαλλοτριώσεις τουλάχιστον 20 μέτρων στα πλάγια του δρόμου και σε όλο το μήκος της διαδρομής. Όπως τονίστηκε στη σύσκεψη τα λιγότερα προβλήματα υπάρχουν στο κομμάτι από Πυθάρι - Αεροδρόμιο.
Το έργο θεωρείται απαραίτητο καθώς ο δρόμος έχει μεγάλο κυκλοφορικό φόρτο. Στρατιωτικά οχήματα, βαρέα φορτηγά μεταφοράς αδρανών υλικών, τουριστικά λεωφορεία, ΙΧ και δίκυκλα περνούν καθημερινά, αφού η σύνδεση από Ε.Ο., λιμάνι, αεροδρόμιο, Χανιά, Ακρωτήρι, γίνεται από αυτό το δρόμο.
ΑΠΕ
Δευτέρα 3 Αυγούστου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου